Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
3641
View
88
Reply

Syurga Isteri adalah redho dan Maruah suami...........edisi menjelang ramadhan

[Copy link]

Author: maaaanakautauu       Show all posts   Read mode

Post time 21-5-2017 11:00 PM | Show all posts
nolya replied at 14-5-2017 10:58 AM
Belum tepat.  Kenapa tak mendahulukan redha Allah drp keredhaan seorang suami?

betul... kekadang suami jenis hauk agama...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-5-2017 08:35 AM | Show all posts
cadarblogsot replied at 21-5-2017 11:00 PM
betul... kekadang suami jenis hauk agama...

Isteri yang kehulu kehiliq mengkapirkan orang, membangsatkan orang sedangkan suami setakat kejong dari belakang..mengetahui isterinya meLakukan kemungkaran seperti ini , tidak menegah, jauh sekali menegur.....contoh terbaik Suami jenis agama hauk atau jenis Suami dayus takut bini eh????

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-5-2017 08:38 AM | Show all posts
Monafake2 replied at 20-5-2017 08:27 AM
Aiiikk dah keluarkan kitab pak manap? Bertaskirah & Berdiklasifokasion bagai....

bak kata Anak buah manak Yang baru tanggal pusat Minggu lepas...we may always agree to disagree...tapi Yang termaktub ..tetap Yang temaktub....

Hang tengok level akal bayi yg baru tanggal Pusat dgn akal munafikkk hang????

Nampak tak???




Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-5-2017 08:45 AM | Show all posts
MyNameIsIris replied at 19-5-2017 01:40 PM
comelnya u panggil si beruk babun ni si pembuli... hahaha
u takyah nasihat dia dah.. hati dia dah ...

Isteri isteri Yang kehuluq kehiliq mengkapirkan, membangsatkan, mensiyalllkan, kimakkan orang sekelilingnya...Kita Harus RAIKAN mereka..Kan,Kan,Kan??? Kerna mustahil mereka dapat lakukan semua kemunngkaran  ini kecuali mereka telah mendapatkan  redho dari suami mereka sendirik????


Contoh terbaik...hang

tentunya hang ahli syurga Kerana despite memberukkan membabun Kan orang....Suami hang Yang hang dalam proses ambik borang dari pejabat agama disebabkan dia...adalah jenis Suami  yang mudah utk beri redho dgn kemungkaran hang Kan?????

Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2017 04:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Assalammu'alaikum.

Buat kaum isteri, taatlah n buatlah apa yg suami suruh, selama ianya tidak menyalahi syarak.  Senyum sentiasa.  Bgn pagi tu kita bg salam kat dia dulu.  Dia buat lawak hambar, ketawalah mcm dialah pelawak nombor satu di dunia.  Apa2 kelemahan dia (selagi bertanggungjwb n bukan pendera), kita maafkn dgn mengingati kebaikan2 dia.  Insya Allah, rumahtangga rukun sentiasa.
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2018 09:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Nak manak sambung lagiiii..
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2018 10:01 AM | Show all posts
rainbowrainz replied at 9-2-2018 09:09 AM
Nak manak sambung lagiiii..

Weiiii rainbowcake, hang nak kena pelangkung kah??? Semua Tred lama hang upkan????



Kalau iyapun tunggu ler bulan ramadhan nanti up Kan Tred nee semula....


Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2018 10:12 AM From the mobile phone | Show all posts
maaanakautahu replied at 9-2-2018 02:01 AM
Weiiii rainbowcake, hang nak kena pelangkung kah??? Semua Tred lama hang upkan????


...

Manak oiii harus le moh panggil semua yg da lama berkubur tu...manak oiii p lah bukak tered yg best skit yg challenging skit ni aduyai x mencabar langsung minda ni..hahahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2018 10:44 AM | Show all posts
rainbowrainz replied at 9-2-2018 10:12 AM
Manak oiii harus le moh panggil semua yg da lama berkubur tu...manak oiii p lah bukak tered yg bes ...

Datin datin mulut takda insurans hang ingat beranikah masuk Tred nee???

Sebab derang kini baru sedar....maruah suami mereka at stake....

Tapi kalau jenis yg still kasi makan laki , ok ler jugak dapat kelonggaran banyak dari laki utk mulut celupar tanpa batasang....




Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.072585s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list