Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
29657
View
14
Reply

4 Teknik Hisap Tetek Isteri Di Malam Pertama Yang Membuatkan Isteri Ingat Sampai Bila-bila!!! No 3 tu, macam tau-tau je kan???

[Copy link]

Author: ayahmasihkuad       Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-5-2017 11:41 AM | Show all posts |Read mode





Tips Cara Ramas Dan Belai Payudara Isteri





1. Pertamanya, cium bahagian luar payudaranya. Pastikan bibir anda telah lembap waktu melakukannya.
2. Cium payudaranya sambil perlahan mengarahkan bibir sehampir mungkin ke puting. Hembuskan nafas anda tepat di atas puting, agar dia dapat merasakan kehangatan nafas anda.
3. Gunakan hujung lidah untuk mengusap sekeliling areolanya. Berikan perhatian yang sama antara payudara kanan dan kiri.
4. Geletik putingnya menggunakan hujung lidah anda. Pastikan dia menikmati permainan lidah anda. Jika dia berbunyi atau klimaks tiba-tiba, ini bermaksud dia menyukai ciuman anda.
5. Ketika anda merasakan putingnya semakin tegang, arahkan dan tusukkan hujung lidah anda ke putingnya, sambil menggerakkan hujung lidah ke atas dan ke bawah putingnya. kemudian, perlahan-perlahan masukkan putingnya ke dalam mulut anda. Hisap sambil memainkannya dengan hujung lidah anda.
6. Ramas payudara sambil bermain dengan kedua-dua puting. Jangan lupakan untuk menstimulasi bahagian bawah dan di antara dua payudaranya.
7. Biarkan putingnya basah, ketika anda berpindah ke payudara lain. Sambil anda menghisap puting, lakukan cubitan kecil sambil meraba payudaranya.
8. Sentiasa dengarkan setiap desahannya atau pergerakkan tubuhnya. Jika dia semakin menikmatinya, maka anda dibolehkan memuaskannya bila-bila masa sahaja.
9. Elakkan kebiasaan mencium payudara yang sama.

Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2017 03:29 PM | Show all posts
info yang sangat berguna..
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2017 11:51 PM From the mobile phone | Show all posts
ni pun nk kena ajar ke
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-5-2017 10:09 AM | Show all posts



bukan semua orang tahu cara hisap dgn betul. rakus sgt boleh menyakitkan isteri, tahu?
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2017 11:22 AM | Show all posts
Boleh bagi bideo tak?
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2017 11:50 AM From the mobile phone | Show all posts
ayahmasihkuad replied at 17-5-2017 10:09 AM
bukan semua orang tahu cara hisap dgn betul. rakus sgt boleh menyakitkan isteri, tahu?

Tanya je dkt isteri sendiri dia prefer yg mana. Sempat ke nak bukak fon sambil baca sambil ehem
Reply

Use magic Report

Post time 30-6-2017 01:05 AM | Show all posts
kalau rasa masam cmne?? geli aiii
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2019 12:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Tip no 9

"9. Elakkan kebiasaan mencium payudara yang sama."


Setujuuuuuuuuu maka pasang skandal supaya dpat isap pelbagai tetek berlainan
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2019 06:31 AM From the mobile phone | Show all posts
ada tutorial tak
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2019 12:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Tudia nk isap payudara berbeza.. xreti setia ka? Ish2
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2019 09:23 AM | Show all posts
puting tetek kalau kerap hisap boleh jadi hitam ke.....atau peningkatan usia atau perubahhan hormon boleh jadi hitam???
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2019 11:32 AM | Show all posts
copy_paste replied at 17-4-2019 09:23 AM
puting tetek kalau kerap hisap boleh jadi hitam ke.....atau peningkatan usia atau perubahhan hormon  ...

kalau puting tetek negro memang secara aslinya hitam...
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2019 03:46 PM | Show all posts
ifanonline replied at 17-4-2019 11:32 AM
kalau puting tetek negro memang secara aslinya hitam...

itu kalau nagro.....
kalau asia cerah skit
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2019 03:55 PM | Show all posts
copy_paste replied at 17-4-2019 03:46 PM
itu kalau nagro.....
kalau asia cerah skit

kalau asia kena tengok juga negara mana...kalau jepun, china, korea...memang puting mereka berwarna pink...

kalau indonesia, malaysia, brunei...puting berwarna dark or light brown...


Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 02:59 AM | Show all posts
itam ke pink ke ijau ke kalau tgh bernapsu tu sedut aje
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.088762s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list