CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: theflash

Dugaan Si Tukang Urut (NEW-6MAY 930AM)

  [Copy link]
Post time 11-5-2017 09:53 AM From the mobile phone | Show all posts
DeeHanania replied at 11-5-2017 08:59 AM
Makaaiii,pendamping makngah awak,kuat yer,
Madel

Pendamping tu bukan Mak Ngah aku punya..Acik tukang urut tu yg punya..cuma nya mungkin, mungkin la kat perawat kat Batu Pahat tu..dia kata Mak Ngah aku pun mungkin ada 'something' dari keturunan family ..tu yg jadi teruk.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-5-2017 09:59 AM From the mobile phone | Show all posts
DeeHanania replied at 11-5-2017 09:08 AM
Madel,
Untung tau sape bole brubat kayap,
Adik kita dlu penah kena,azab bisa mlata kayap dri dep ...

Mmg bisa deh kena kayap ni...aku sampai demam2..makin garu makin gatal makin teruk jadinya..tempat kayap tu panas , kulit jadi berkeping2 hitam..aku kena dari belakang pinggang bawa ke perut depan sikit lgi nak bercantum kat pusat..
Makan ubat klinik pun tak jalan..
Alhamdulillah ..mujarab n serasi berubat dgn Mak Ngah aku    ..mak ngah aku kasi tu la kelapa parut+gula melaka digaul, sapu kat perut...tak ada kesan parut2 pun
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-5-2017 01:21 PM From the mobile phone | Show all posts
surwanis replied at 9-5-2017 04:56 PM
ni cerita tajuk ape...xpenah baca...rs aku dh khatam segala cerita flash dlm forum ni

Misteri Bercamping

cerita kena ciplak tu antara salah satu cerita dalam tu
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-5-2017 01:23 PM From the mobile phone | Show all posts
peko_lolo replied at 10-5-2017 05:33 AM
Apa nama buku tu.kasi viral la

     huhu

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2017 01:25 PM | Show all posts
theflash replied at 10-5-2017 05:21 PM
Misteri Bercamping

cerita kena ciplak tu antara salah satu cerita dalam tu

tenkiu flash.....kena baca nih
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2017 12:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Adik flash taknak sudahkn cerita dlm ni ke..
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2017 06:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Flash...ooo flash..meh la abiskan citer no..
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2017 07:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Mesti flash kecik ati ..ada org dah ciplak cter dia..bengong la org tu::
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-5-2017 08:55 PM From the mobile phone | Show all posts
theflash replied at 8-5-2017 05:57 PM
sebenarnya dalam rangka nak bukukan semua kisah kisah dalam ni
insya Allah
tahun ninakan betul b ...

Xyah tunggu kluar buku bro.filing kan dulu copyright bro. Gi myipo tu minta filing copyright. X salah rm30 je.
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2017 10:59 PM From the mobile phone | Show all posts
theflash replied at 11-5-2017 01:23 PM
huhu

Oh buku ni ke?
Oga kan penulisnya?
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2017 08:39 PM | Show all posts
Waiting for new updates
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2017 02:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Update..... Update....
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2017 02:22 PM | Show all posts
Edited by jointhecurse at 16-5-2017 02:27 PM
WhiskeyScotch replied at 5-5-2017 05:55 PM
Yayyy dah ada sambungan. Best best penceritaan TT.  Kesinambungan cerita sangat kemas dan penuh tand ...

kt mna?? apasal xjmpa?... edited.. okeh dh jumpa.. ingt smbung kat page belakang.. upanya page depam..ehhe
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2017 02:34 PM | Show all posts
to flash...bertabahlahhh sebab citer kene cilok...tapi teruskan eh menulis...

to momod...harap dapat pertimbangkan naikkan RP...mudah sgt org sekarang cari duit
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2017 03:34 PM | Show all posts
kesiannya cerita flash kena plagiat .
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2017 04:08 PM | Show all posts
the flash...
sy check in...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-5-2017 09:28 AM | Show all posts
sabarlah encik flash.. dugaan buat mu..
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2017 05:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Isu plagiat ni mmg dah serius kt msia. Semua bende pun nak ciplak, baju, buku, mcm2 la
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2017 02:56 AM From the mobile phone | Show all posts
theflash replied at 11-5-2017 01:23 PM
huhu

anak aku mmg suka beli novel jgn tutup lampu ni... ada byk version...bli kt mph
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2017 02:58 AM From the mobile phone | Show all posts
theflash replied at 8-5-2017 02:29 PM
sama je jalan cerita
tukar nama korea je
cilaka sungguh

nnt aku nk tgk buku yg anak aku beli... tapi cite dlm buku mmg aku pun rs cam penah baca.. mcm cite asrama etc cuma ditukar nama watak je..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-2-2023 05:56 PM GMT+8 , Processed in 0.113815 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list