CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: sant

EDISI SPERMA JEPUN: Mati Hidup Semula Aku Takkan Balik Pada Garita - Edel #1002

[Copy link]
Post time 11-5-2017 11:08 PM From the mobile phone | Show all posts
starcity replied at 11-5-2017 10:38 PM
Wartawan hiburan msia mmg bias. Kalau artis pandai beli jiwa wartawan...senang la idup. Gossip panas ...

Tgu la si sudyr ke sudip tu plak jd mangsa rita.aku pasan kengkawan dia kalo tgh baik dgn dia,dia benci org tu pkat yg lain kena benci gak.kalo dia maki hamun kawan lain pon kena turut serta maki hamun org.cam shial
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-5-2017 11:12 PM | Show all posts
Mujur la Aidil dah cerai ngan rita..skrg baru aku nampak hikmah nyer alhamdullilah...satu lagi rita Jgn duk hina sgt Pino tue mana tau one day sia lagi berjaya dr ko..harap muka jer hodoh sbb bnyk alter mulut pun sama hansuang.. Aku tgk hidung rita dah mcm burung belatuk
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2017 11:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Pino pino...org ckp karma nak.itu kes pedajal norah kat fasah sampai demam ig 1malaysia nak jadi opportunist pun agak agak lah ye dik pino
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic

 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-9-2022 01:22 PM GMT+8 , Processed in 0.074250 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list