Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
13238
View
89
Reply

Aksi Mesra Bersama Ummi Nazeera, Rumah Tangga Aeril Dan Wawa Pula Bergolak?

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 28-11-2016 12:05 PM | Show all posts |Read mode

Sumber Foto: IG Wawa Zainal



Mengejutkan apabila ada sumber yang mengatakan rumah tangga pasangan yang diibaratkan seperti pinang dibelah dua ini sedang bergolak.


Semuanya gara-gara Aeril Zafrel yang dikatakan sedang bercinta dengan pelakon cantik, Ummi Nazeera.


Biar betul? Walaupun tidak pasti dengan kesahihan cerita ini, hubungan Wawa Zainal dikatakan dilanda badai ketika suaminya itu berlakon dalam drama rantaian popular, Patahnya Sebelah Sayap.

Sumber Foto: IG Aeril Zafril


Menurut Harian Metro, Wawa dikatakan cemburu dengan kemesraan yang ditunjukkan Aeril dan Ummi dalam drama itu.


Malah ada juga mendakwa yang hubungan mesra antara dua pelakon itu agak berlebih-lebihan dan disebabkan itulah timbulnya isu pergaduhan dan bermasam muka antara suami isteri tersebut.


Percutian mereka sekeluarga ke Korea baru-baru ini pun dikatakan kerana Aeril ingin memujuk dan mengambil semula hati isterinya itu.


Sumber Foto: Akhbar Berita Harian



Harap-harap masalah ini tidak serius la ya, jangan pula membawa kepada kes penceraian antara artis lagi. -CARI



Sumber Fot: IG Wawa Zainal dan IG Aeril Zafril



Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 28-11-2016 12:08 PM From the mobile phone | Show all posts
kalau betul gossip ni mesti Jubir JJubur bertepuk tangan khhen

tp meols rasa gossip nino nothing...entah2 gimmik jah
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2016 12:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Publisiti nak lakukan drama tu ke? Dah beranak pinak pun dok sebok nak berskandal yueckksss
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2016 12:14 PM From the mobile phone | Show all posts
sepitsiput replied at 28-11-2016 12:08 PM
kalau betul gossip ni mesti Jubir JJubur bertepuk tangan khhen

tp meols rasa gossip nino no ...

KAKa.. wujud lagi ke jubir dalam BH?
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2016 12:24 PM | Show all posts
comey betoi anak dorang nih
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2016 12:24 PM | Show all posts
busuknya hati manusia yg buat fitneh tu, siap tulis kt paper lg...
Screenshot_20161128-123921.png
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2016 12:25 PM | Show all posts
aku tgok sllu ja wawa ni promote drama yg laki dia berlakon, ok je

pastu baru ja balik bercuti kan..
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2016 12:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Ummi pn dah jawab dah psl gosip ni kt ig sheols. Dont make fitnah katanya. Xsemua persahabatan berakhir dgn percintaan katanya lg. Pure friendship lg kata sheols
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2016 12:36 PM | Show all posts
semoga hubungan perkahwinan mereka bertambah kuat
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2016 12:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukankah ummi nazeera pun dah nak kahwin?
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2016 12:43 PM | Show all posts
jahatnye reputz tu nak porak peranda hidup orang jew...
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2016 12:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Reputz byk jadi pnca retak rmhtagga..hbgan kapel..kwan2..
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2016 12:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Gosip murahan sangat.
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2016 12:49 PM | Show all posts
mcm mana agaknya ummi nazeera terpikat
mgkin sbab aeril pikat sambil pakai serban hijau bercelak ala ala Arqam

Comments

win komen ni haha  Post time 28-11-2016 04:27 PM
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2016 12:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Sila mntk maaf sambil ber knee pad ye reputz shilanat..suka porak perandakn rumah tangga org
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2016 12:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian diorg ..tak pasal je kan
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2016 12:57 PM | Show all posts
comelnya anak wawa....
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2016 12:58 PM | Show all posts
reputz nak tengok diorang retak la tu .......
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2016 01:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Gosip selalunya ada 2. Masakan xde angin kalau pokok xbergoyang, atau takat nk lakukn drama. Btw aeril ni straight kah? Mcm nampak muka dia dlm benang kunyit. Kalau salah maaf
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2016 01:06 PM | Show all posts
aku igt yg akan berskandel si serap muslim
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list