Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
95650
View
1146
Reply

Rumah No. 21

[Copy link]

Author: Andyscenes       Show all posts   Read mode

Post time 14-11-2016 03:04 PM | Show all posts
kesian kat si helmy..kena rape oleh jin
ilang dh keterunaan beliau...
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2016 04:15 PM | Show all posts
lotion replied at 14-11-2016 01:56 PM
Iols rs pempuan ni bunian la
Tp xkn la ganas sgt

Kalau bunian, amboi bernafsu sungguh bunian tu. Ni mesti bunian yang tak terdidik ni.
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2016 04:25 PM | Show all posts
lotion replied at 14-11-2016 05:57 AM
Awalnye uols check in.
Iols pun gigih g opis awal arini

eh baru perasan komen uols..dah ptg dah pun..
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2016 04:26 PM | Show all posts
Andyscenes replied at 13-11-2016 05:01 PM
satu mlm perempuan tu bgtau dia nk jumpa betul2 dgn helmy, maksudnya jumpa di alam nyata. helmy terb ...

helmy ni masih teruna ke idak ni andy?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-11-2016 04:27 PM From the mobile phone | Show all posts
idakamaruddin replied at 14-11-2016 01:32 PM
jin asyik betina dh melekat kt kawan ko ni

sbb tu masa tdo pn kene jaga aurat..sbb jin2 ni suka ...

nnt aku cite camne dia buang benda tu dgn bomoh yg tipu kitaorg
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2016 04:27 PM | Show all posts
Andyscenes replied at 13-11-2016 01:40 PM
okay bayangkan camni, benda tu cam org tapi serba serbi hitam. dia merenung pastu hilang dia mcm h ...

kawan iols penah menyewa rumah india yg dah puluh tahun tak duduk..selamba je dia..tapi selamat je sampai hari ni..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-11-2016 04:27 PM From the mobile phone | Show all posts
lotion replied at 14-11-2016 01:56 PM
Iols rs pempuan ni bunian la
Tp xkn la ganas sgt

jin gila namanya sis
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-11-2016 04:28 PM From the mobile phone | Show all posts
hest replied at 14-11-2016 02:52 PM
kesiannya dia... dia kurus tak? maksud aku.lepas mula kejaidan tu susut tk bdn dia?

aah kurus, dia jd cam sewel camtu
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-11-2016 04:29 PM From the mobile phone | Show all posts
d_anne04 replied at 14-11-2016 03:04 PM
kesian kat si helmy..kena rape oleh jin
ilang dh keterunaan beliau...

teruna ke dia? balasan utk dia tu sbnrnya
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-11-2016 04:29 PM From the mobile phone | Show all posts
d_dalia replied at 14-11-2016 04:26 PM
helmy ni masih teruna ke idak ni andy?

nnt lah cite. hehe
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2016 04:31 PM | Show all posts

nak gak tau psl helmy sbb selalu dgr dirogol oleh bunian..so betul2 dirogol atau hanya khayalan penulis atau mangsa....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-11-2016 04:31 PM From the mobile phone | Show all posts
d_dalia replied at 14-11-2016 04:27 PM
kawan iols penah menyewa rumah india yg dah puluh tahun tak duduk..selamba je dia..tapi selamat je ...

mlm ni iols sambung
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2016 04:32 PM | Show all posts
lotion replied at 14-11-2016 01:45 PM
Mak aih...gile scary .  
Area umah u ade kubur nearby ke mel?
I tingat 1 cite ni.kwn my sis k ...

uitm puncak alam dulu br buka lg angker uolss

hantu tanpa segan silu bertandang x heran pn org dh nmpk dia..dia sengih2 je duk tgk org tu pastu kacau org tu..even siang sekalipun..kakak sepupu dulu batch pertama yg belajar kt uitm puncak alam..weekend je sllu dtg umah mak sbb umah mak dekat2 situ..sbb takut nk duduk situ kalau roomate nye blk
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-11-2016 04:32 PM From the mobile phone | Show all posts
d_dalia replied at 14-11-2016 04:31 PM
nak gak tau psl helmy sbb selalu dgr dirogol oleh bunian..so betul2 dirogol atau hanya khayalan pe ...

betul2lah. kitaorg nmpk dgn mata kepala sndiri real
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2016 04:32 PM | Show all posts

okay andy..iols tunggu..tag iols nanti

tau tak tag mcm mana?
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2016 04:33 PM | Show all posts
Andyscenes replied at 14-11-2016 08:32 AM
betul2lah. kitaorg nmpk dgn mata kepala sndiri real

gila ah...cerita lagi..
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2016 04:35 PM | Show all posts
Andyscenes replied at 14-11-2016 04:27 PM
nnt aku cite camne dia buang benda tu dgn bomoh yg tipu kitaorg

ok ok cite cite

iols igt kawan iols cite cara adik dia buang jin asyik tu perawat tu bw dia g sungai mandi kt sana..menangis2 merayu2 adik kwn iols ni mcm sedih sgt kene paksa "berpisah"

mak kawan iols ada sekali kt situ asik duk pujuk adik sheols mohon mengucap byk2...

skg ni dh ok dh..cuma bdan sheols ada lubang la..n senang nmpk benda2 mcmni

tp adik kwn iols ni mmg cantik la..masa belajar dulu part time model..n sheols kawan ngn pasah n sam penah ajak sheols kawen n mummy sam reject adik kwn iols ni

uppss


Comments

uihh.. sapokahh?  Post time 23-11-2016 01:42 PM

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2016 04:38 PM | Show all posts
d_dalia replied at 14-11-2016 04:31 PM
nak gak tau psl helmy sbb selalu dgr dirogol oleh bunian..so betul2 dirogol atau hanya khayalan pe ...

khayalan tu x sure la uolss
kalau bw g pshysctry mana ada doc diagnoised nmpk hantu ke sume ni
plg tidak doc ckp berhalusinasi je..
tp dr segi alam ghaib ada je sume tu
makhluk lain pn hamba Allah jugak
yg penting ikhtiar dulu
lg 1 kadang2 jin dtg menempel ngn kita salah 1 punca dtg dr kita jugak.
cuma nasib baik ke x je la..



Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-11-2016 04:49 PM From the mobile phone | Show all posts
idakamaruddin replied at 14-11-2016 04:35 PM
ok ok cite cite

iols igt kawan iols cite cara adik dia buang jin asyik tu perawat tu bw dia g s ...

now adik kawan u confirm x kawen lg kn?
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2016 04:51 PM | Show all posts
Andyscenes replied at 14-11-2016 04:49 PM
now adik kawan u confirm x kawen lg kn?

dh kawen dh
dia xde la lama sgt kene mcm kwn uols tu..dlm seminggu je dh bole detect...

cpt2 bw g berubat


Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.253955s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list