Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
15481
View
117
Reply

suami kuat seks

[Copy link]

Author: delimabatu       Show all posts   Read mode

Author
Post time 4-10-2016 03:12 PM | Show all posts |Read mode
Macammana nak hadapi suami yang kuat seks....boleh dikatakan 2 hari sekali mesti mau...sampai dah tak larat nak layan...
harap dapat panduan dari kawan kawan.
Reply

Use magic Report

Post time 4-10-2016 03:17 PM | Show all posts
1. busukkan diri
2.pakai serabai serabai sket
3. kalau duk umah, takyah nk lawa2
4. sila gemukkan badan...


baru2 memang mcmtu...tggu la lelama sket sebulan sekalipun payah..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-10-2016 03:25 PM | Show all posts
Edited by delimabatu at 4-10-2016 03:26 PM

kalau buat camtu yang merana i la....buatnya dia cari lain...gemukkan badan???suami i memang tak suka i gemuk....tapi takkan la i nak badan yang belemak lemak..
Reply

Use magic Report

Post time 4-10-2016 03:25 PM | Show all posts
Barang baru kot..sebab tu lah hari2 mau..
nanti lama2 jemu lah tu
Reply

Use magic Report

Post time 4-10-2016 03:31 PM | Show all posts
baru kawin ke? kalau baru kawin tu biasalaaa...

lama2 esok, kuranglaa sikit.. seminggu 2x jee..

tapiiiii... dalam hal ni boleh bincang elok2 dengan suami..
kalau rasa penat, bgtau suami, bgtau elok2.. bukannya susah pun kan..
Reply

Use magic Report

Post time 4-10-2016 03:34 PM | Show all posts
zulka replied at 4-10-2016 07:17 AM
1. busukkan diri
2.pakai serabai serabai sket
3. kalau duk umah, takyah nk lawa2

iye ke
Reply

Use magic Report

Post time 4-10-2016 03:36 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-10-2016 03:37 PM | Show all posts
Edited by delimabatu at 4-10-2016 03:38 PM

dah 7 tahun kawin. tu la tak tau ler cammana jadi camtu tu. i tak keja...jaga anak je...anak dah 3.tak bagi merajuk la jawapnya...tak dilayan berdosa.


Reply

Use magic Report

Post time 4-10-2016 03:54 PM | Show all posts
delimabatu replied at 4-10-2016 03:37 PM
dah 7 tahun kawin. tu la tak tau ler cammana jadi camtu tu. i tak keja...jaga anak je...anak dah 3.t ...

Perghhh.. dah 7 taun kawin..
mau lunyai jadiknye...

anything pun kena berterus terang ahhh..
cakap elok2..
kalau susah2, suruh dia kawin satu lagi

aku nak gak mintak petua kat laki ko...
tenaga kuda tu weh...  bukan manusia biasa

Reply

Use magic Report

Post time 4-10-2016 04:00 PM | Show all posts
delimabatu replied at 4-10-2016 03:37 PM
dah 7 tahun kawin. tu la tak tau ler cammana jadi camtu tu. i tak keja...jaga anak je...anak dah 3.t ...

udah 7 tahun? walawaaaaayyyy.. ingatkan pengantin  baru hari2 mtx..


Reply

Use magic Report

Post time 4-10-2016 04:22 PM | Show all posts
huhu takutnye
Reply

Use magic Report

Post time 4-10-2016 04:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Ya amp kak suami kamu ada pakai apa2 ilmu ke
Reply

Use magic Report

Post time 4-10-2016 04:30 PM | Show all posts
bagi je la laki tu kawin lain kalu dah tak larat nak layan..
klu takmo, kangkang je la bila dia nak..
takpun, bagi laki tu minum air gula hari-hari sampai kena kencing manis
Reply

Use magic Report

Post time 4-10-2016 04:34 PM | Show all posts
untunglaaaa.....dah 7 taun kawen still hot lagi atas katil.....ada yg baru 3 tahun kawen, nak dapat seminggu sekali punnn payah....kekadang sebulan sekali pun ada
Reply

Use magic Report

Post time 4-10-2016 04:50 PM | Show all posts
Situasi yang menarik. Boleh minta sedikit petua.
Reply

Use magic Report

Post time 4-10-2016 04:51 PM | Show all posts
7 taun consider baru la..korang ni
aku yg dah 11 taun kawin pun rasa mcm baru bulan lepas kawin
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-10-2016 04:53 PM | Show all posts
tak normal ker suami i camni...umur i dan suami sebaya 35
Reply

Use magic Report

Post time 4-10-2016 05:00 PM | Show all posts
delimabatu replied at 4-10-2016 04:53 PM
tak normal ker suami i camni...umur i dan suami sebaya 35

normal la...takde yg peliknye..
aku yg dh tua ni pun kalau boleh nk 3 kali sehari

Reply

Use magic Report

Post time 4-10-2016 05:03 PM | Show all posts
delimabatu replied at 4-10-2016 04:53 PM
tak normal ker suami i camni...umur i dan suami sebaya 35

2 hari sekali maknanya kurang lebih seminggu 3 kali... apa benda yg peliknya?  
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-10-2016 05:09 PM | Show all posts
Edited by delimabatu at 4-10-2016 05:13 PM

bila baca komen kawan kawan kat atas menggambarkan seolah olah pelik...
maknanya i la yang tak kuat....sedangkan kehendak suami itu normal...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.103497s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list