Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
46473
View
221
Reply

Aku dan ketagihan seks

[Copy link]

Author: Princess_Na    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
 Author| Post time 12-10-2016 07:24 AM From the mobile phone | Show all posts
mrranjang replied at 12-10-2016 06:26 AM
Jgn amalkan... nnt awak hilang nikmat seks.. dgn bakal suami.. saya pernah onani sbb suami outstatio ...

Kurang camne tu?

Ku baru onani smlm. Baru lepas dtg Haid ni nafsu takleh kawal.  
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-10-2016 07:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Rika89 replied at 12-10-2016 06:46 AM
Aku pon.. hehehe.. nk cari bf aku ni cam jantan tomboy.. comel tp nmpak garang ramai gak yg mina ...

Woi. Bleh plak terogol? Dahsyat.  

Brp umur kau masa first time tu? Tak rasa menyesal hilang dara?
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2016 07:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Princess_Na replied at 12-10-2016 07:24 AM
Kurang camne tu?

Ku baru onani smlm. Baru lepas dtg Haid ni nafsu takleh kawal.

Kurang la nikmat.. lambat klimaks.. nk kene gosok2 kat gspot selalu.. time main..susah la camtu. Hahaha.. sok2 jodoh harap dpt le saiz yg.ngam dan tahan lama.. hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2016 07:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Princess_Na replied at 12-10-2016 07:27 AM
Woi. Bleh plak terogol? Dahsyat.   

Brp umur kau masa first time tu? Tak rasa menyesal hilang ...

Nyesal jugak.. sbb tak puas.. hahahaaku 25 masa tu .. sangap x sudah wei.. aku onani masuk 1.jari je.. dah rasa sendat dan sedap sangat.. kalo dua jari menggeletek aku.... kalo   full thrust zakar.. 5inci keatas aku rasa saiz ideal utk aku.. sbb budak2 yg aku sentuh tu.. 3 inci je aku rasa...pendek sangat...besar je lebih..
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2016 08:25 AM | Show all posts
jandabergetah replied at 3-9-2016 06:23 PM
Serious ckp..mslh ketagihan seks xkn hilang klu ko dh ada psgn seks pun..mlh silap2 jd lg teruk kl ...

Fuiyo.......berdasarkan pengalaman tu
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2016 01:13 PM | Show all posts
Princess_Na replied at 11-10-2016 11:24 PM
Kurang camne tu?

Ku baru onani smlm. Baru lepas dtg Haid ni nafsu takleh kawal.

ye lah masa tgh subur kot..mmg lah nafsu menggila...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-10-2016 01:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Rika89 replied at 12-10-2016 07:38 AM
Nyesal jugak.. sbb tak puas.. hahahaaku 25 masa tu .. sangap x sudah wei.. aku onani masuk 1.jari  ...

Bebudak tu umur bape?

Cane ko bleh srtuju plak utk dirogol.  
Reply

Use magic Report

Post time 12-10-2016 04:28 PM | Show all posts
Princess_Na replied at 12-10-2016 07:24 AM
Kurang camne tu?

Ku baru onani smlm. Baru lepas dtg Haid ni nafsu takleh kawal.

X perlu la nak bagi tau orang ko buat. Buat diam2 aje la. Normal lagi pon, just enjoy it. Nanti hasben you mesti untung kan dapat bini nafsu tinggi.
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2016 05:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Princess_Na replied at 12-10-2016 01:21 PM
Bebudak tu umur bape?

Cane ko bleh srtuju plak utk dirogol.

15 tahun dan 17..diorang .. aku yg rogol diorang.. sbb diorang bernafsu kat aku.. sorang curi spender aku.. sorang lg mengendap aku mandi.. kawan adik aku.. mereka2 tu.. tp ikutkan main x masuk abis pon miss.. kepala je.. masuk cabut pancut.. xpe cite kat sini pon.. bukan org kenal aku hehe.. kalo kenal mampos xcite kat org.. yg aku ni pon tahan nafsu .. tgk laki taste aku.. hahaha..
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2016 10:58 PM | Show all posts
Mengikut Dr Zubaidi ,untuk mencegah onani,banyakkkan makan vitamin C dan E .
drzubaidi.com


ARA MUDAH BERHENTI DARI KETAGIH MELANCAP ATAU ONANI ATAUPUN MATURBASI


Berikut MYsumber sertakan cara-cara untuk mengelakkan diri daripada meneruskan tabiat melancap atau onani


Sedarkan Diri


Sedarkan diri anda bahawa perkara yang anda lakukan ini adalah salah dan boleh mendatangkan kesan negatif Mungkin dengan membaca bahan bacaan yang menerangkan keburukan melancap ia akan menyedarkan anda Bagaimanapun jangan letakkan diri penuh penyesalan kerana ia mungkin memberi gangguan kepada jiwa Sebagai manusia biasa tidak terlepas dari melakukan kesilapan, jadi buang yang keruh ambil yang jernih Punca Rangsangan Nafsu / Seksual Jika rangsangan untuk anda melakukan perkara tersebut datangnya dari internet terutamanya melalui medium laman media sosial, tutup komputer atau peranti serta merta dan berbanyakkan istighfar serta cuba sedaya upaya fokus pada kerja lain Bagi pasangan bercinta elakkan daripada bercakap perkara mendatangkan kearah yang menaikkan syahwat Jangan Menyendiri Atau Tidak Bersosial Kebiasaannya mereka yang kerap beronani ini lebih suka menyendiri daripada bergaul dengan orang sekeliling Jika berterusan begini hasrat untuk hentikan tabiat tersebut sukar direalisasikan Banyakkan bergaul dan cari kawan dengan cara ini ia akan membantu anda keluar dari kepompong kehidupan kesunyian anda Sibukkan Diri Pelbagaikan aktiviti yang memanfaat diluar kerana ia berpotensi membantu mencapai hasrat untuk berhenti daripada tabiat tersebut Senaman / Bersukan Selalunya mereka yang kuat beronani atau ketagih onani adalah individu yang kurang aktif dalam kehidupan mereka. Aktifkan diri anda dengan bersukan Apabila anda kerap bersukan dan senaman, minda anda akan jadi cerdas dan badan anda akan jadi cergas. Kesan bersenam, anda mampu untuk fokus pada sesuatu perkara Minda yang cergas boleh membantu anda untuk menilai yang baik dan yang mana buruk Seks Bukan Segala-galanya Kebiasaannya mereka yang ketagih melancap akan berterusan melakukannya sehingga mereka puas Namun, apabila mereka sudah datang inzal (puas), nafsu akan lari dari fikiran dan ketika itu mula timbul kesedaran bahawa apa yang mereka lakukan itu adalah salah Ketika itulah mereka akan rasa menyesal Anda perlu fikir bahawa kehidupan ini bukanlah hanya mengenai seks. Ada banyak lagi perkara penting dan seronok untuk di lakukan Setiap kali anda ingin beronani, anda fikirkan bahawa seks bukan kepentingan aku! Jangan Fikirkan Seks Sebelum Tidur Sebelum tidur, pastikan anda kawal fikiran anda Jika anda masih fikir atau berimiginasi mengenai seks, nafsu anda masih tidak mengalah sepenuhnya. Anda tegas, dan tukarkan fikiran anda ke arah lain Berkahwin / Berpuasa Ubat paling mujarab untuk mencegah aktiviti onani adalah dengan berkahwin Bagaimanapun, bagi anda yang tidak mampu berbuat demikian, puasa adalah pilihan terbaik Puasa bukanlah diertikan sekadar menahan lapar dan minum sahaja tetapi adalah menahan pelbagai nafsu Tetapkan Matlamat Dan Azam Tetapkan matlamat untuk berhenti melancap selamaClamanya dan kekal dengan rancangan tersebut Jangan berhenti mencuba untuk berhenti jika anda terlalai dan melakukannya Sebagai manusia biasa memang kadangCkadang kita alpa Kesimpulan Sebagai kesimpulannya, jika rasa tidak memiliki kekuatan minda, emosi dan fizikal untuk melakukannya, anda boleh mendapatkan bimbingan kaunselor. Usah biarkan tabiat onani menakluki anda Lawan dan segera mengawalnya sebelum perkara ini akan mendatangkan lebih keburukan pada kehidupan anda di kemudian hari. Sesal Dahulu Pendapatan Sesal Kemudian Tidak Berguna



Sumber  mysumber.com




Reply

Use magic Report

Post time 15-10-2016 01:29 PM | Show all posts
Edited by jointhecurse at 19-10-2016 09:39 AM
Princess_Na replied at 3-9-2016 06:44 AM
Aku pun malu nak tulis pasal masalah ni. Tp sbb takde sape kenal, aku gagah je menulis.

Aku dah ...
sian koooo.........................
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 16-10-2016 11:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Rika89 replied at 13-10-2016 05:15 AM
15 tahun dan 17..diorang .. aku yg rogol diorang.. sbb diorang bernafsu kat aku.. sorang curi spen ...

Bebudak mmg cepat pancut. Takde pengalaman lg. Kahkah.

Lawal plak ayat 'aku yg rogol dorang'    

Tp mmg letih la klau ketagih onani ni. Adohaii.
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2016 02:31 PM | Show all posts
Princess_Na replied at 16-10-2016 11:59 PM
Bebudak mmg cepat pancut. Takde pengalaman lg. Kahkah.

Lawal plak ayat 'aku yg rogol dorang'  : ...

TT masih lagi?

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-10-2016 03:54 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 17-10-2016 02:31 PM
TT masih lagi?

Ye.      
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2016 03:56 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2016 06:34 PM | Show all posts

kereta kalau tengah laju tetiba emergency brake boleh remuk terbabas
samalah perasaan dlm hati dan sikap serta habit kita
Ambil jarak dan masa anda untuk perlahankan perasaan, sikap serta habit itu
Jangan terlalu memaksa ia
Kelak kita yg sakit
Semoga TT berjaya ubah apa yg TT harap...pelan2 kayuh...
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2016 05:57 PM | Show all posts
kalau ko wat sendir2 x pe la.... jgn pi lepaskan nafsu kt org... satgi naya
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2016 08:25 PM | Show all posts
Hey bro! Hi kawan2!!


Nikmati bonus deposit anda dialu-alukan pada deposit pertama, kedua dan ketiga anda sehingga 254% sekarang !!!




Hari2 miskin, bila la nak kaya!!!
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2016 10:59 AM | Show all posts
skrg ni tt masih rasa lg?
Reply

Use magic Report

Post time 4-11-2016 11:45 PM From the mobile phone | Show all posts
awk pm saya leh tlg.awak..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.080588s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list