Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
23571
View
987
Reply

Moh borak2.. Smbl mnjait..

[Copy link]

Author: genchi       Show all posts   Read mode

Post time 3-3-2018 10:24 PM | Show all posts
fatehana replied at 20-2-2018 10:08 AM
ada satu anime yg dayah download ni best gak
citer bdk sekolah jd baby sitter
tp xde kt dlm anim ...

apa tajuk dia?.. n da lama btl tak tgk anime skang ni..
dulu2 je n tgk.. skang ni selalu tgk cite korea.. korea.. korea..
balik2 korea..
dulu suka anime kat astro.. setiap petang akan tgk.
tp n da lupa la tajuk2 nya.. anime dulu2 best2...
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2018 10:27 PM | Show all posts
fatehana replied at 20-2-2018 10:09 AM
itulah yg terjadi setiap minggu N
makan dan makan dan makan so bila mau kurus
maknyanya xdelah : ...

hehe... takyah kurus la..
tembam2 pown comey gak tau...
best je cik tembam polok2 akak ana..
mcm bantal je..
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2018 10:36 PM | Show all posts
fatehana replied at 26-2-2018 02:14 PM
hamboii anak dara ni merayap aje kijer dia
cuci mata selg buleh ek
akak sekrg dah jarang sgt nk  ...

ahaha. abes da takde apa nk buat... merayap je la..
bila kakak n tanya nk ikut keluar ke?...
n angguk je la.. tu yg setiap kali cuti je gi merayap..
tp barang2 kat speedmart kebanyakkan nya murah kan?..
kdg2 n gi gak speedmart bila nk beli benda yg n rasa murah
dari tesco atau pown mydin..

uish... da form 3 rupa nya..
tahun ni da nk amek apa nama ganti pmr tu?..
haha. lupa da.. cepat je dorg besar kan?..
dulu kecit je lagi masing2..

uish.. birthday cik tembam ke?..
hehe.. btl ke dia dpt hadiah "tut" je dari ibu dia..
haiisssh...
cakap kat dia acik n ucapkan
"happy birthday"
semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki
dan menjadi seorang ank yg solehah buat ibu dia..

Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2018 10:43 PM | Show all posts
kucingkarate replied at 28-2-2018 02:07 PM
haah, umo dak bulus ni klu 10 tahun dh tua sgt dah
klu mampu hidup sampai umo tu mmg tabik ngan t ...

btl la.. si bulus ni umo 5 tahun pown da tua..
nk jaga kucing byk2 pown sbnr nya susah gak..kat umah n
ada 7 ekor je.. ank2 dia nakal.. kalau terlepas je dia lari laju
susah nk tangkap balik.. bukan apa .. takut dia kena dia hilang je..
byk btl si bulus kat umah tucen.. kat umah n ada gak yg mati sekor..
mula2 lepas sekor.. sekor sakit.. bila sakit je terus bawak ke vet..
sempat bawak 3 ekor je..yg sekor tu tak sempat..
dia sakit da.. ingat nk bawa esok nya.. tp mlm tu dia mati.
sedih jugak.. sebab dia mati dpn n plak tu..
dia mcm menggelupur.. pastu terus diam.. dan mati..
tak sempat pown nk bawa dia ke vet..
sedih la jugak.. sb dia manja dan nakal..


Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2018 10:44 PM | Show all posts
habis gak akhirnya reply..
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2018 11:39 AM | Show all posts
anniez08 replied at 3-3-2018 10:43 PM
btl la.. si bulus ni umo 5 tahun pown da tua..
nk jaga kucing byk2 pown sbnr nya susah gak..kat u ...

klu dak bulus umo sebulan lebih ni tgh nakal
kat umah ada 3 eko
yg 2 tu awal seminggu kot? tgh mengganas
semer org dia panjat
terutama klu pakai suar jeans. sampai kepala la klu pnajat
tgh duk daput wat keje pun dia mai pegang kaki
klu yg seko tu kecik lg tp dh start mengganas tu
seko nama belang, apong & yg kecik tu nama ujei
x lama lg ada yg lain sbb ada 3 bunting tu
dr ramai jadi sikit, skarang nk tambah lg
tp org kata bela bulus ni menambah rezeki, x ape la klu ramai pun
tp kena pandai2 la jaga & duk umah kampung ni x kisah sgt nk bela bulus
klu perumahan mcm umah teres tu, x best nk bela
ada org x suka & nanti abis bulus kita ilang sbb kena buang
sedih klu bulus mati dpn kita 'kan? terutama yg manja & rapat
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2018 10:53 PM | Show all posts
kucingkarate replied at 10-3-2018 11:39 AM
klu dak bulus umo sebulan lebih ni tgh nakal
kat umah ada 3 eko
yg 2 tu awal seminggu kot? tgh m ...

ank kucing mmg suka panjat org ke tucen?..
sebab ank kucing n pun sama.. sakit tau bila dia panjat..
kadang2 n agak dia ingat kaki kita ni pokok kelapa ke apa..
ank kucing n yg 4 ekor tu.. semua nya pulak tu suka berlari
lepas tu melompat atas betis kita.. n da berapa kali kena..
haha.. calar2 kaki n di buat nya...
a'ah.. n dgr pun mcm tu.. kata bila kita jaga si bulus
rezeki kita bertambah.. sb kucing ni selalu mendoakan tuan dia.

Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2018 09:32 AM | Show all posts
anniez08 replied at 10-3-2018 10:53 PM
ank kucing mmg suka panjat org ke tucen?..
sebab ank kucing n pun sama.. sakit tau bila dia panja ...

agaknye la
kaki kita ni ala2 mcm pokok dh kot?
terutama klu pakai suar jeans
klu duk bersila kat bawah, suka dia panjat duk atas bahu
kucen pun dh mcm2 calar dh
ada yg lom hilang sbb bulus2 ni duk panjat sgt
suka diorg ni....mmg suka berlari
yg suka bukak ikan ayam atas sinki pun ada jugak
sbb tu klu kat dapur mesti ada penyembut air kecik tu
sembur aje klu nampak dia wat nakal
klu bulus kat umah tu, mak kucen suka hambat ngan penyapu lidi
sbb tu klu ambik je penyapu, terus lari x cukup tanah
tp ngan mak je, ngan org lain bulus2 ni wat dunno je
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2018 11:25 PM | Show all posts
assalamualaikum...hai kawan2..
lama betul x jenguk sini
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.077150s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list